perjantai 29. maaliskuuta 2013

JYMY-POSTAUS VOL 1

Rymy ja minä haluttiin tällä kertaa omistaa kokonainen postaus Rympän veljelle, Jymylle, vaikkei pentuaikojen jälkeen ollakaan pitkän välimatkan takia veikkaa päästy näkemään muuta kuin kuvissa. Ollaan kyllä sovittu treffit tuonne kesäkuun loppuun, jee! Nyt vaan toivotaan kovasti ettei tule mitään mutkia matkaan - Rymy on nimittäin tosi innoissaan, eikä millään malttaisi odottaa. Anyways. Meikäläiselle käy usein niin, että kun menen faceen, huomaan jonkun lisänneen kuvia -- Rymystä. Ekana pompsahtaa mieleen aina kysymys; "kuka ihme on lisännyt mun pennelistä kuvia, häääh?" kunnes sekunti tai kaks sen jälkeen tajuan, että ei hemskutti sentään, sehän on (taas kerran) Jymy. Näissä kahdessa on vaan jotain tosi samanlaista, jo ihan rakenteellisesti, et selvää on ettei kumpikaan vaihtunut laitoksella, niin sanotusti. Kuvat on lainattu Jymyn omistajalta ihan luvan kanssa, vähän olen niitä Rympän kanssa modifoinut "sopivampaan" kuosiin. Kiitos, Sanna! Rymyn kuvat taasen ovatkin kaikki tainneet jo vilahtaa blogissa, anteeZ.
---

Tässä on mun veljeni, Jymy. Se on toi eka, jos ette niinku erota.

Jympyräpympyrä on mun veikoista muuten ainut, jolle jäi se sama pentuajan nimi, siis eli  se on edelleen Jymy. Mä en oikein tiiä, ku kaikkien muiden ihmiset keksi mun veljille uudet hauskat nimet, mut meille sit jäi noi - kummastuttaa kyl et miks. Ehkä Jymy oli vaan niin HUISIN JYMY JUTTU mammalleen ja mun ihmiset sit niinku arvas et minkälainen RYMYPÄÄ RYMYÄJÄ oon. Kyl mä silleen oon ihan tyytyväinen, ku mamma ois tahtonut musta jonkun Ilon tai Nooan, et ehkä tosiaan parempi ettei iskä antanut tässä(kin) asiassa periksi, vai mitä ootte niinku mieltä?

Kuiteski! Mun mamma ja Jymyn mamma on vissiin jotenkin sieluiltaankin tai joltain niinku aika samanhenkiset ku niillä on tietteks samanlaiset verhotkin! Mä etein (joo, se on Karkkilan murretta ja mamma puhuu sitä, joten mäkin olen oppinut puhuun silleen) teille kuvankin, ku olen niin kiltti! Ei meil kyl enää noi verhot oo käytössä, ku me muutettiin isompaan kämppään eikä mamma tahdo tänne verhoja, ihan vaan teille tiedoks. Tos kuvas tais olla Jymyn - ja siis mun - synttärit tai sit ehkä Tigin, siks se oli pukeutunut. En oo varma. Mun mielestä meiän. Kysykää siltä jos oikeesti muka kiinnostaa.
 

Mamma ois tahtonut vihreet, mut oli vaan keltaset jäljellä ja nyt se aina kiroaa tai nauraa ääneen ku näkee Sannan kuvissa "just ne verhot", jotka se ois tahtonut ittelleen. Se aina sanoo, ettei saa olla kateellinen jos Cocolla on joku herkku ja sit se itte on kuitenkin ihan sairaan kade. Melko reilua! Mut mä en kerro sille tai kommentoi silleen ilkeesti, ettei se suutu ku iskä on sanonut et se on välillä tosi vaikea sit ku on "sillä tuulella" ja oonhan mä sen itekin kyl välil huomannut. Vaiks aina oon ollu syytön!

 Tässä me niinku nukutaan. Jymy on taas eka.

Tässä alemmassa kuvassa mä olenki sit eka eli toi jolla on noi jotkut ihme killuttimet tuolla, se on Jymy - pitää muuten sit kysyä siltä, kun se tulee tänne, et mitä noi jutut tosiaan on, kun mul on vaan joku hämärä muistikuva... Mut joo, on meissä ehkä tässä lepäily-asiassakin jotain samaa, jos niinku tarkkaan kattoon, en nyt oikeen oo varma mitä mamma yrittää sanoa näillä? Me ollaan söpöjä komeita kun nukutaan (tai yritetään, kuten mä tossa ekassa)? Sehän nyt on sanomattaki selvä, duh. Jos haluutte nähdä lisää kuvia, joissa nukun tolleen komeena niin täällä niitä on kokonainen kansio jostain mulle tuntemattomasta syystä. Ei multa kukaan kysyny lupaa, taaskaan. Kuvien perusteella oon tullut siihen tulokseen, et mä ja Jymy tykätään molemmat sohvista. Siis esim. meillä on niinku kaikki mahdolliset sohvalla nukkumisasennot hallussa, mut en nyt viittii niit kaikkii alkaa tähän listaamaan. Sanotaan vaan, vaiks, et ollaan tosi taitavii.

Me harrastetaan molemmat mm. sohvakiipeilyä, koska me ollaan tosi cooleja. Tossa yhdessä kuvassa olikin jo vähän osviittaa tästä koko hommasta, se on kuulkaas tarkoitettu ainoastaan hurjapäille, ei millekään bichoneille tai sellasille pienille. Seuraava kuva musta on aika huono, mut kun ei noi vielä oo ehtineet napsaisemaan parempaa - oon aika vikkelä siinä kiipeilypuuhassa nykyään, tos kuvas mä vasta harjottelen. Meille tuli nääs se uus sohva, siin vanhas ei voinu harrastaa tätä lajia. Sen takia mä itse asiassa alunperin pyysinkin mammaa ja iskää ostamaan uuden, vähän järsin sitä vanhaa et ne tajuis, kun kerran muutkin harrastaa tätä nii en niinku tahdo olla ainoo joka ei pysty ku on sellanen vääränmallinen sohva. Ois vähän noloo. Toi näpsäkkä tytsy tossa toisessa kuvassa on Jymyn kaveri Tigi. Mä en tiiä onks ne yhdessä, niinku silleen oikeeseti, mut mä kysyn Tigiltä sitte ku ne tulee tänne yhdessä yökylään, ku musta se on hirveen nätti ja varmaan se on tosi kivaki viel. Mullahan on kotona se Coco, et "joudutaan" veikan kaa molemmat jakamaan kämppä tytön kanssa. Sanon "joudutaan", koska ei ois kauhean äijämäistä myöntää, et se on toisinaan ihan kivaaki. Ja ai niin, arvaatte varmaan, et mamma täs mun vieres itkee/nauraa taas, ku tos kuvassa on noi verhot. Naiset, siis voi huoh.

 
Ylemmässä Jymy on syytön, se kerto mulle (sähköpostitse, tietty) ja tossa alemmassa mä olen syytön. Oikeesti. n jälkeen mamma oli just "sillä tuulella", vaik mä kyl yritin kertoo et se oli se mörkö joka asuu sohvan alla. Oikeesti oli!

 

Tälleen me leikitään; Jymy leikkii ekassa kuvassa Tigin kanssa ja alemmassa kuvassa mä leikin meiän toisen, eiku kolmannen veljen, eli Toton kanssa. Näitä kuvia ku kattelee niin ei se nyt silleen oo mikään ihme, et mamma aina kuvittelee näkevänsä kuvia musta, ku Sanna laittaa Jymystä kuvia sinne naamakirjaan.

Noita kuvia ois vielä lisääkin, mut me ei jakseta enää oikein editoida niitä, ku sit pitää selata noita mun kuvia ja mamma on kummitätsyn kanssa napsinut niitä niinku sellasen satamiljoonaatuhatta tai enemmän. Varmaan mamma kyl viel jossain vaiheessa keksii tehdä JYMY-POSTAUS VOL KAKKOSEN ku se ois just sen tyyliä, tai sit mä pyydän, et mä saan tehdä sen kun tää oli kyl ihan hauskaa vaikken yleensä kauheasti bloggailekaan. Mut nyt mä lähden kerjäämään, ku vähän tuoksahtais siltä, et mamma ois just ottanut makaronilaatikon uunista ulos ja se on mun herkkua, mmmmmmmmmmm! 

2 kommenttia :

  1. Mä täällä melkeen itkupillitän, kun ne on niin sulosia ja samiksia =D Naiset!!!!
    Sanna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Rymy sanois tohon, että todellakin, NAISET - HUOH XD

      ... mut kun ne vaan on niin sulosia ja samiksia! Sen takia musta on aina ihana kun lisäilet Jymystä kuvia <3

      Poista